Thursday, December 22, 2011

Filled Under:

(episod 4):semoga usaha kerdil ini dapat membuka mata yg tertutup dari tidur yg berdengkur

Dialog Muslim dengan Bishop 4

Nampaknya dialog diantara seorang muslim dengan Bishop belum berakhir ..ikutilah perkembangan nya seterusnya

  • Jiran ; Perangai orang-orang Islam sungguh kelakar ..apakah hati mereka semua sudah buta ...adakah kami perlu cederakan sebelah mata kami sendiri supaya mereka berkata “oh rupa-rupanya inilah orang yg ditunggu-tunggu ..padahal kami sudah singgah di kuil Sulaiman @ masjidil Aqsa ..sekejap lagi kami akan ketengah-tengah bumi ..
  • Kebodohan orang-orang Islam sangat menakjubkan ..sebelum ini pernah datang Paus ke sini ( New York )menyambut hari jadinya yg ke 81 ..ya ia di sambut di ground zero ramai orang datang ,mereka sayang kepada paus….
  • Aku;….eh, itu kan tempat world trade centre (WTC) runtuh..kenapa buat di situ pula…
  • Jiran; Sebelum rombongan Vatican terbang ke sini ..Paus bergurau dengan seorangMONSIGNOR..dia berkata ..saksikanlah ..orang-orang Islam akan melihat saya berbahagia di mana tempat itu telah memberi izin utk peluru dihadiakan kepada mereka
  • “Sangat berbahaya tuan datang ke sana mahu saya hantar semua ‘CANTUS’ untuk lindungi tuan?”..kata MONSIGNOR..
  • Paus pun berkata biarkan ‘CANTUS’ tidur puas-puas ..kemudian saja kita kejutkan ‘CANTUS’ bila Muhammad datang nanti ”…
  • Paus pula berkata kepada MONSIGNOR “Tidak perlu nak dirisaukan selagi saya tidak mencederakan sebelah mata saya ..bukankah saya menyambut hari jadi saya saja ?”…
  • Saya sungguh harian ,bila kami kata Paus menyambut hari jadi ..maka org –org Islam pun akan kata ..dia cuma sambut hari jadinya saja ..bukan ada apa-apa pun ”
  • Rupa-rupanya kebodohan org-org Islam lebih bodoh dari kami jangkaan kami ..kebodohan ,mereka mengatasi usaha kami untuk memperbodohkan mereka ..menakjubkan

(ini dah lebih!..dari tadi sedap je cakap Islam bodoh..ikut kan hati nak je aku tampar laju-laju je muka dia…tapi sabar je la)

  • Aku ; tadi pak cik ada cerita yg Monsignor ada cakap tentang CANTUS…apakah maksud nya ‘CANTUS’ tu….bunyi macam gempak jer..
  • Jiran ; Cantus adalah warisan ‘KNIGHT TEMPLAR’….suatu amanah yg kami berikan kepada mereka kerana ketaatan mereka kepada PADERI,BISHOP,KARDINAL dan semua pemimpin –pemimpin Roman Katolik ..
  • Kami berikan suatu kuasa kepada mereka , kuasa yg meliputi semua penjuru dunia .mereka pergi ke mana saja tanpa banyak tanya kepada Paus…
  • Selepas penjajahan Eropah ke atas dunia …KNIGHT TEMPLAR telah menyerahkan warisan ini kepada kamu bukan kepada org Islam sahaja bahkan semua jenis agama di dunia ini …
  • Aku; ni satu lagi…mengarut,bila masa pula kami memikul warisan Knight Templar? Kerajaan sesebuah negara kan milik rakyat sendiri selepas kemerdekaan..
  • Jiran ; Di tanah air kamu dahulu bapa-bapa dan datuk-datuk kamu tidak sedarpun mereka telah bekerja untuk KNIGHT TEMPLAR…nyawa mereka telah kami gunakan untuk membunuh komunis di sebelah pihak komunis telah menggunakan komunis untuk membunuh kamu ...kedua-duanya mati ..KNIGHT TEMPLAR benar-benar anak didik kami…
  • Datuk-datuk kamu itu sebenarnya mati sia-sia ,mereka semua akan masuk neraka ..mati syahid kononnya .
  • Aku; yg ni lagi kelakar…betul la datuk-datuk  kami memperjuangkan tanah air..bila masa pula datuk-datuk  kami diperalatkan oleh knight templar?…apa buktinya..?
  • Jiran ; Sekarang ini mereka menjalankan tanggungjawab dan peranan dengan perasaan bangga ,malah ramai orang-orang muda bercita-cita utk mnyertainya ,mereka sudah mengaggap sebagai kerjaya ..mereka benar-benar menyangi kerjaya itu dan kami telah beri mereka pakaian yg indah kepada mereka ..mereka benar-benar suka kan pakaian itu malah berebut-rebut memakainya …orang –orang yg mereka lindungi memandang mereka sebagai wira ..padahal mereka sendiri tidak tahu apa yg ,mereka lakukan dengan siapa sebenarnya mereka berkhidmat .
  • Aku; pak cik berkata tentang  pakaian?….pakaian apa yg mereka pakai sampai mereka tidak  tahu untuk siapa mereka  bekerja??
  • Jiran; Mereka itu memakai simbol warisan KNIGHT TEMPLAR pada pakaian mereka di bahu dan lengan mereka ada terdapat pingat yg menunjukkan mereka telah diiktiraf akan menjalankan fungsi yg telah kami kehendaki ..tetapi mereka tidak menyedari nya…
  • Pingat itu seperti kelihatan huruf “ V” itulah simbol “CANTUS”…warisan KNIGHT TEMPLAR…
  • Itu adalah permulaan sahaja sebelum kamu menjadi orang yg lebih bodoh lagi apabila menerima pingat yg lebih besar ….…
  • Aku; huruf ‘V’ pada bahu dan lengan???…..Bukankah tentera polis anggota keselamatan dan badan beruniform seperti pengakap ,kadet dan semua tu????
  • Jiran ; Ya maka saksikanlah bahawa semua angkatan tentera di seluruh dunia adalah milik gereja tidak kira kamu negara apa sekalipun kamu semua sedang berkhidmat dengan Paus !!
  • Aku; ini mustahil!!!!……bukan ke setiap negara di dunia ini memiliki ketenteraan masing-masing ? habis tu selama ini perang yg berlaku di mana-mana saja apa ertinya ? sedang mereka itu milik gereja ?
  • Jiran; Buka mata kamu dan lihat dunia ..semua tentera di dunia ini tidak kira negara besar USA , British , Perancis , China ,India ,Jepun ,Iran malah negara kamu Malaysia ….semua mereka memakai pakaian dan pingat yg sama
  • …Dan mengapa mereka semua tidak memakai pakaian mengikut budaya dan agama masing-masing ?
  • ..Paus berkuasa untuk menggunakan sesiapa sahaja di antara mereka untuk dikorbankan ….

(aku ingat jubah universti je sama dengan paderi…baju tentera pun sama juga mana-mana negara,kalau ada beza pun sedikit sangat)
(terpikir pula aku mereka yg bergelar,koperal,lans koperal,sarjan,inspektor,mejar…mereka tu tahu ke pasal ni?)
(tapi yg mcm selalu bishop kata…”mereka sendiri akan mempertahankan pakaian mereka,kami pihak gereja tidak perlu buat apa-apa pun”…..kalau bagi tau mereka pun , kita yg kena tembak mati,tak pun.. sumbat I.S.A! )
(Paus pun berkata ..biarkan cantus tidur puas-puas ..kemudian apabila Muhammad datang kita akan kejutkan ... apakah sebenarnya yg mereka maksudkan itu ... ????)
--------------------------------------------------
Komen Efery
Simbol 'V'? Selepas saya membaca perbualan di atas, barulah saya perasan tentang lambang tersebut yang digunakan oleh tentera di seluruh dunia untuk melambangkan pangkat mereka. Dan simbol 'V' itu juga adalah secret sign Illuminati, sila baca artikel saya berikut, Klik Sini!Berkenaan Cantus, istilah itu tidak pernah saya dengar sebelum ini, mungkin itu adalah kerahsiaan tahap tinggi yang didedahkan oleh Bishop tersebut.


(jiran baru saja pulang selepas mendapat undangan dari gereja St.Peter Basilica,Vatican kerana ada urusan penting dan mesyuarat dgn 2500 orang bishop di suatu tempat yg dia enggan bagi tahu aku tempatnya di mana..)
  • Aku ; apapasal pak cik nampak sibuk je…selalu outstation je, buat apa…org Islam pergi haji di Mekah…pak cik pergi Vatican pula,Vatican ada buat haji juga ke ?
(aku rasa macam nak ketawa…haha,saje je perli dia)
  • Jiran; Gagaimana kamu boleh ketawakan saya padahal setahun dua ini adalah haji yg terakhir bagi umat Islam ..kamu sudah berkahwin?
  • Aku; belum lagi…kenapa pak cik tanya?
  • Jiran ;…Sekarang ini adalah keturunan Islam yg terakhir melangsungkan perkahwinan ..jika kamu tidak melangsungkan perkahwinan kamu dalam setahun dua ini kamu akan menyesal seumur hidup …
  • Tidak ada lagi kesempatan untuk berumah tangga apabila PAUS ROMAN PETER II dilepaskan dari rantai yg mengikatnya sejak sekian lama ..umat Islam sendiri yg menyebabkan rantai itu terputus …
  • Aku ; ni apapasal pula yg terakhir haji la,kawin la….siapa Peter tu? ..yg terakhir juga ke…?.
  • Jiran ; Akan sampai masanya kami akan tanggalkan pakaian kami ,kami tidak perlukan ini semua ,kami pula yg akan menuntut segala hutang-hutang budi yg manusia ambil drp kami sedangkan selama 1000 tahun kami bersabar ,kami tidak ambil sedikit pun nikmat kehidupan dari kamu ..malah hanya cukup –cukup saja makan minum utk jasad kami ..sekarang kamu akan bayar harga dunia yg kami binakan untuk kamu ….
  • PAUS BENEDICT XVI sudah hampir seslesai pekerjaannya ..sedikit lagi masa sebelum VATICAN melepaskan penghulu segala PAUS ”
…YA.. PAUS ROMAN PETER II…
  • Dia adalah paus yg paling hebat ,paus yg paling agung paus yg terakhir sebelum hari pengadilan ..dia akan menunggu Muhammad datang ..habislah Muhammad nanti

Bersambung …

nantikan smbungnnya.... Dialog Muslim dengan Bishop 5 & terakhir...

# sumber : blog tanyalah ustaz

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright @ 2013 wArDaTuL hAmRa' SiTe... (^^).